Bentley prezintă noul Continental GT Convertible. Profilul noului Cabrio este mai alungit şi mai plat decât al precursorului său, datorită poziţionării roţilor din faţă cu 135 mm mai înainte. Acest lucru a permis extinderea capotei şi coborârea părţii frontale. Piesa centrală – Acoperişul decapotabil, poate fi desfăşurat sau pliat în doar 19 secunde, atunci când autoturismul se deplasează cu viteze de până la 50 km/h. Materialul textil este disponibil în şapte culori diferite, inclusiv, pentru prima dată, un finisaj tweed autentic.
Noul Continental GT Convertible demonstrează evoluţiile semnificative la capitolul tehnologie. Un panou de instrumente avansat, complet digital, orientat către şofer, şi afişajul rotativ Bentley se numără printre inovaţii. Acesta din urmă are un ecran tactil impresionant, de 12,3″, care se găseşte într-o unitate cu trei laturi. Aceasta se roteşte dintr-o poziţie iniţială, finisată cu un panou de furnir pur, pentru a dezvălui fie un touchscreen, fie trei cadrane analogice elegante – oferind clienţilor opţiunea de detoxifiere digitală.
Interiorul rafinat al noului Continental GT Convertible este acoperit de piele de cea mai bună calitate, până la furniruri rare, procurate din surse sustenabile, cum ar fi Koa şi Dark Fiddleback.
Scaunele Confort, reglabile pe 20 de direcţii, stabilesc noi standarde în industrie, în ceea ce priveşte confortul şi rafinamentul.
Noul Continental GT Convertible este lansat cu motorul Bentley de 6.0 litri, W12 TSI. Proiectat, dezvoltat şi construit manual în Crewe, este cel mai avansat motor cu 12 cilindri din lume.
Acesta produce un cuplu de 635 CP şi un cuplu de 900 Nm, accelerând modelul Convertible la 100 km/h în 3,8 secunde, până la o viteză maximă de 333 km/h.
W12 TSI combină injecţia directă cu presiune înaltă cu injecţia cu presiune joasă. Combinaţia acestor două sisteme maximizează rafinamentul, reduce emisiile de particule şi optimizează livrarea de energie şi cuplu. [Ciclu de conducere WLTP: consum de combustibil, l/100 km – mixt 14,0. Emisii CO2 mixte – 317 g/km.
Noul motor utilizează tehnologia Start-Stop şi, în aplicaţia avansată Bentley, este posibil şi coastingul. Motorul se opreşte nu numai când vehiculul este staţionar, dar şi când maşina rulează în pantă cu viteze foarte reduse.
Sistemul Bentley Variable Displacement opreşte jumătate din motor în condiţii precis definite. Supapele de admisie şi evacuare, injecţia şi aprinderea combustibilului sunt închise la jumătate dintre cilindri, motorul funcţionând ca un motor cu şase cilindri, pentru o eficienţă îmbunătăţită.
O nouă volantă cu dublă masă înlocuieşte convertorul de cuplu, pentru a atenua oscilaţiile transmisiei şi pentru a livra puterea perfectă pentru călătoriile de lux.
Transmisia cu opt trepte şi dublu ambreiaj permite o accelerare lină şi schimbări rapide ale vitezelor, tipice pentru caracterul Continental GT, precum şi o economie mixtă de combustibil de 12,4 l/100 km (conform NEDC).
Un nou sistem Active All-Wheel-Drive înlocuieşte distribuţia tradiţională de livrare a puterii 40:60 între roţile din faţă şi cea din spate, variind în schimb diferenţa de cuplu faţă-spate în funcţie de situaţia de conducere.